maanantai 8. joulukuuta 2014

Joulukalenteri 2014, luukku 8

Milloin aloitin bloggaamisen? Ensimmäiset blogit?

Hmm... Taisin aloittaa bloggaamisen heti sen jälkeen, kun aloin vuokrata Nappia, eli syys - lokakuussa 2012. Niitä blogeja ei taida enää olla olemassa, hyvä niin :D Tekstit olivat tyyliä "menin tallille, hoidin, ratsastin, Nappi oli kiva, menin kotiin". Ehei, ei enää moisia!  Ensimmäinen blogger - blogini Riimunnarussa syntyi viime vuoden elokuussa. Se on edelleen tallella, mutta yksityinen.



Kun ostimme Ressusta puolet, loin Ponitiimi - Nea & Ressu - blogin.  Siellä on tarinoita Ressuluista sun muusta. Kirjoitin sitä kesän loppuun saakka, jolloin se lähti tauolle lopetettuani käymisen Ressun luona.


Hetken aikaa olin blogiton, kunnes loin sitten ratsastuskoulublogin, joka aloitti jäkittämisen heti, poistin sen ja loin tämän tilalle. Ja niin päästiinkin nykyhetkeen.

Miksi aloitin bloggaamisen?

Olen aina ollut huono kirjoittamaan päiväkirjaa, joten kokeilin sitten nettivaihtoehtoa. Se tuntui oikealta, ja sille tielle jäin. Olin pitkään jo lukenut muita  blogeja, ja tuntuikin omistuiselta itse kirjoittaa blogia. Silloin lukulistallani olivat Voitto Kotiin, Aadan hevoselämää, Kaktu ja Futura, sekä Mustaa valkoisella. Ei muita. Nykyään luen arviolta seitsemääkymmentä eri blogia. Bllogin kirjoittaminen jää kuitenkin koulun ja muiden töiden, sekä koirien taakse, kirjoittelen mahdollisimman aktiivisesti ja usein. Sitten isompana on kuitenkin kivaa lukea näitä Pikku-Nean sepustuksia ;)

Mitä blogini minulle merkitsee?

Öö. No onhan se tietysti tärkeä, ja hyvä versio päiväkirjasta, jos ei ihan kirjaan osaa kirjoittaa! Tämä on myös hyvin rakas minulle, ja voi olla, että tulen hulluksi, mikäli en pääse kirjoittamaan aina välillä ;) Olen muutenkin sellainen kirjoittajapersoona, etteivät tekstit ainakaan tuota vaikeuksia. Tosin kielioppiasiat eivät ole aivan mallillaan, joten korjailkaa ihmeessä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti