torstai 18. joulukuuta 2014

Joulukalenteri 2014, luukku 18

Voi jestas, vastahan kirjoitin ykkösluukkua! Tai sitten se vain tuntuu siltä, niinkuin tuntuukin. Minulla on, ihan tosi, ideat tosi vähissä, joten tässä tulee höpöttelypostaus. Huomenna koitan jakssa siirtää Depin kuvia koneelle ja lisäillä tänne.

Mulle kuuluu oikein hyvää. Varsinkin, kun tänään oli viimeinen koulupäivä, ja huomenna alkaa joululoma! Ihanaa, kun saa vain laiskotella ja kohta vetää massun täyteen jouluruokia. Okei, ei saa muistuttaa, tulee liika kova nälkä!

Tällä hetkellä täällä yritän iskostaa kaikkia koulun kuoron biisejä päähäni, jotta osaisin ne huomenna. Ei hyvältä näytä, ei... Huomenna siis saamme tokarit, ja päästään joululomalle n. klo. 11.00. Viikonlopun aion yksinkertaisesti nukkua saadakseni kaikki univelat pois, ja maanantaina on sitten ratsastustunti. Ihanaa, Ferrarilla, jos vain Sannin laittamat toiveet täyttyy. Toivottavasti, silä en ole mennyt F:llä sataan vuoteen. Openamme on Milja, kivaa päästä taas Miljan tunneille!


(c) Emppu

Anitaa en enää nää, ihan tyhmää :( Ehkäpä me joskus vielä törmäillään. Jatkossa mulla tulee olemaan kaksi opettajaa, Maarit Karppinen ja Milja Ranta. Kaksi kertaa peräkkäin kumpikin. Maaritista en tiedä mitään, Miljan tunneilla olen muutaman kerran ollut. Kivaa nähdä kuitenkin muutakin opettaja -maailmaa, kuin Anita. Mutta iso ikävä Anitaa kyllä tulee!! 

Olen taas  en-keksi-kirjoitettavaa -tuulella, joten taitaapi olla parempi lopettaa tämä luukku tähäm :) Joulunodotuksia!

(c) Emppu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti