torstai 13. marraskuuta 2014

004. Minne mä jäin?

Taas meni huti, blogi pääsi unohtumaan. Viime kerran jälkeen onkin ehtinyt tapahtua vaikka ja mitä.

Oon nyt mennyt Ferrarilla neljä kertaa kolmen viikon tauon jälkeen. Ja olin ihan hukassa. Kolme neljästä kerrasta meillä ei sujunut mikään, MIKÄÄN. Nyt maanantaina, kun synttäreiden kunniaksi sain vaihtaa Jonin Ferrariin, meni jo vähän paremmin. Ärpurmur jos saan maanantaina jonkun muun kun Ferrarin. Yhdestä huonosti menneestä tunnista onkin kuvia, jaan niitä tänne kunhan jaksan siirtää ne koneelle.

Koiraleiriltä sain muuten passituksen möllikisoihin. Näin olen sunnuntaina mulla ja Titulla on kisat Lahdessa. Arvatkaa jännittääkö? Ei vai? Arvaa uudelleen. Tänään treenaililtiin Wilman ja Millin kanssa, ne lähtee myös, ja  totesin, että tarviin ehkä 12 tuntia päivässä nyt harjoitteluun ennen sunnuntaita? Niistä kisoista tuskin tulee yhtään mitään, mutta katsotaan nyt.


Ja kohta on taas tämä aika vuodesta. Voisin harkita joulukalenteria tännekin, katsotaan ehdinkö sen väkertää. Kun tai jos joku tätä lukee, ideat ovat tervetulleita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti